Om mig

Mitt foto
Halvdöv livsglad barnmorska... Fyrabarnsmor. Tillika farmor och mormor till fyra (Snart fem, men scchhh....säg inte att jag skvallrat..) små underbara barnbarn. Fascinerad av möten med människor. Funderar ofta över tillvaron och gillar att klä funderingarna i ord. Läser gärna under min korkek. Musikgalen...i övrigt bara lite galen...:-)

torsdag 17 juni 2010

Test, test...

Ja jag testar...Det verkar ju hittills enkelt att komma igång i alla fall. Kanske man kan få lite lust att skriva igen också...
Nu ska vi se hur det här blir och vad som behöver justeras...

Vi "hörs" hoppas jag!

7 kommentarer:

  1. Yaaay gulle dej...va kul att se dig här!

    SvaraRadera
  2. hallo hallo... jag blir glad av att se att du också anslutit dig till ett nytt bloggställe. Ja space har så många problem för tillfället så jag tror det blir bra med lite NY stimulans. Kramen till dig

    SvaraRadera
  3. Ja nu ska man skriva också...Inte bara fixa sidan...Det är en del funktioner jag inte kommit underfund med än...

    SvaraRadera
  4. Hej Sanna Välkommen till de riktigt gamla domänerna. Det verkar bli strömhopp hit och det tycker jag är trevligt. Jag har blåst liv i ett gammalt ställe och kanske flyttar jag för gott. Vi får se.
    Välkommen till Karins sida oså kanske saker klarnar.
    KraM.

    SvaraRadera
  5. Fast nu heter det inte Karins sida längre!
    Kramen Damen!

    SvaraRadera
  6. Heeeej :-) Visst är det kul,tssss! Men jag tycker att det är knepigt med nya inställningar etc. men det fixar sig säkert! Kramar om och önskar dig en skön fortsättning på helgen *Ler*

    SvaraRadera
  7. Håller med dig Marianne...
    Måste försöka fixa till det här...
    Fast skriva under tiden kan man väl ändå...

    SvaraRadera